TR EN

PHARMACEUTICAL MARKET AND COMPANY EVALUATIONS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TTP204 PHARMACEUTICAL MARKET AND COMPANY EVALUATIONS 4 3 3 6

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Dünya ilaç sektörü ve gelişimi Yüz Yüze Eğitim
2 Literatür Tarama İlaç pazarı ve harcamalarının yansımaları Yüz Yüze Eğitim
3 Literatür Tarama Türkiye’de İlaçların Fiyatlandırılması Yüz Yüze Eğitim
4 Literatür Tarama İlaç sanayisinde pazarlama ve tanıtım Yüz Yüze Eğitim
5 Literatür Tarama Türkiye'nin ilaç politikası Yüz Yüze Eğitim
6 Literatür Tarama Kişisel satış ve yöntemleri Yüz Yüze Eğitim
7 Literatür Tarama Tıbbi Mümessillerin ilaç sektöründeki rolleri Yüz Yüze Eğitim
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Tarama İlaç reklamlarında bulunması gerekenler Yüz Yüze Eğitim
10 Literatür Tarama SALES Yöntemi ve Yönetimi Yüz Yüze Eğitim
11 Literatür Tarama Tıbbi satış ile diğer satışlar arasındaki genel farklılıklar Yüz Yüze Eğitim
12 Literatür Tarama İlaç pazarını oluşturan öğeler ve ilişkileri Yüz Yüze Eğitim
13 Literatür Tarama Türkiye ilaç sektörü strateji belgesi ve eylem planları Yüz Yüze Eğitim
14 Literatür Tarama İlaç Sektörünün geleceği Yüz Yüze Eğitim
15 Literatür Tarama Genel Tekrar - Tartışma Yüz Yüze Eğitim
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -