TR EN

İLAÇ PAZARI VE FİRMA DEĞERLENDİRMELERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
TTP204 İLAÇ PAZARI VE FİRMA DEĞERLENDİRMELERİ 4 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür Tarama Dünya ilaç sektörü ve gelişimi Yüz Yüze Eğitim
2 Literatür Tarama İlaç pazarı ve harcamalarının yansımaları Yüz Yüze Eğitim
3 Literatür Tarama Türkiye’de İlaçların Fiyatlandırılması Yüz Yüze Eğitim
4 Literatür Tarama İlaç sanayisinde pazarlama ve tanıtım Yüz Yüze Eğitim
5 Literatür Tarama Türkiye'nin ilaç politikası Yüz Yüze Eğitim
6 Literatür Tarama Kişisel satış ve yöntemleri Yüz Yüze Eğitim
7 Literatür Tarama Tıbbi Mümessillerin ilaç sektöründeki rolleri Yüz Yüze Eğitim
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Tarama İlaç reklamlarında bulunması gerekenler Yüz Yüze Eğitim
10 Literatür Tarama SALES Yöntemi ve Yönetimi Yüz Yüze Eğitim
11 Literatür Tarama Tıbbi satış ile diğer satışlar arasındaki genel farklılıklar Yüz Yüze Eğitim
12 Literatür Tarama İlaç pazarını oluşturan öğeler ve ilişkileri Yüz Yüze Eğitim
13 Literatür Tarama Türkiye ilaç sektörü strateji belgesi ve eylem planları Yüz Yüze Eğitim
14 Literatür Tarama İlaç Sektörünün geleceği Yüz Yüze Eğitim
15 Literatür Tarama Genel Tekrar - Tartışma Yüz Yüze Eğitim
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -