TR EN

PRINCIPLES AND MANAGEMENT OF MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
IBY218 PRINCIPLES AND MANAGEMENT OF MARKETING 4 3 3 6

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Kavramına Giriş Pazarlamanın Tarihçesi ve Dönüşümü Pazarlamada Temel Kavramlar (Değişim, Pazar, İhtiyaç, İstek, Değer, Tatmin, Kalite, Talep) Anlatım
2 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlamanın Amacı ve Önemi& Talep&Arz Denge Durumları& Mikro-Makro-Sosyal Pazarlama Anlatım
3 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Sistemi & Pazarlamada Fayda & Pazarlama Karması Anlatım
4 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Stratejileri & Stratejik Planlama Anlatım
5 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazar ve Çeşitleri & Tüketici ve Çeşitleri Tüketici Karar Verme Süreci ve Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler Anlatım
6 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Çevresi -Mikro Çevre -Makro Çevre Anlatım
7 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Planları ve GENEL TEKRAR Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Bilgi Sistemleri Anlatım
10 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Araştırması Anlatım
11 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Karmalarından ÜRÜN kavramı Anlatım
12 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Karmalarından FİYAT Karması Anlatım
13 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Karmalarından TUTUNDURMA Karması Anlatım
14 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Pazarlama Karmalarından DAĞITIM Karması Anlatım
15 Ders kitabının ilgili bölümleri okumak Genel Tekrar Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -