TR EN

DIGITAL MARKETING AND TRADE COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
IBT211 DIGITAL MARKETING AND TRADE 3 3 3 6

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Okuma ve kaynak tarama Dijital pazarlamaya giriş Anlatım, Tartışma
2 Okuma ve kaynak tarama Dijital Strateji ve Planlama Anlatım, Tartışma
3 Okuma ve kaynak tarama Dijital Pazarlama Kanalları: Arama Motoru Optimizasyonu / Arama Motoru Pazarlaması Anlatım, Tartışma
4 Okuma ve kaynak tarama Dijital pazarlama kanalları: Google Ads ve Ölçümler Anlatım, Tartışma
5 Okuma ve kaynak tarama Dijital pazarlama kanalları: Google Ads ve Ölçümler Anlatım, Tartışma
6 Okuma ve kaynak tarama Dijital pazarlama kanalları: Yeniden Pazarlama / E-Posta Pazarlaması Anlatım, Tartışma
7 Okuma ve kaynak tarama Dijital pazarlama kanalları: Sosyal Medya Pazarlaması / Affiliate / Görüntülü Reklamlar Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Okuma ve kaynak tarama İçerik Pazarlaması Anlatım, Tartışma
10 Okuma ve kaynak tarama E-Ticaret, Mobil Pazarlama ve Dijital Abonelik Girişimleri Anlatım, Tartışma
11 Okuma ve kaynak tarama Öğrenci Ödev Sunumları Anlatım, Tartışma
12 Okuma ve kaynak tarama Öğrenci Ödev Sunumları Anlatım, Tartışma
13 Okuma ve kaynak tarama Öğrenci Ödev Sunumları Anlatım, Tartışma
14 Okuma ve kaynak tarama Öğrenci Ödev Sunumları Anlatım, Tartışma
15 Okuma ve kaynak tarama Genel tekrar Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -