TR EN

CREATIVE ADVERTISING STRATEGIES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT330 CREATIVE ADVERTISING STRATEGIES 6 4 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam, reklam yazarlığı ve yaratıcılık Anlatım Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik, yaratıcılığın bileşenleri, yaratıcılığın aşamaları Anlatım Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Yaratıcı reklam ve temel özellikleri. Anlatım Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Strateji kavramı ve yaratıcı reklamcılık Anlatım Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamcılıkta yaratıcı stratejiler Anlatım Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Yaratıcı fikir kavramı ve yaratıcı fikrin bulunması. Anlatım Soru-cevap yöntemi
7 Metin Yazma Yaratıcı fikir bulunması ve interaktif üretim. Uygulamalı çalışma
8 - ARA SINAV -
9 Metin Yazma Metafor kavramı ve metafor üretmek. Uygulamalı çalışma
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Basılı ve dijital reklam mecraları. Anlatım Soru cevap
11 Örnek İnceleme Basılı ve dijital reklam mecralarından örnekler. Örnek Olay Analizi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma, örnekler verme Görsel ve işitsel mecralarda reklamlar Anlatım Soru cevap
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Dünyada ve Türkiye'de ödüllü reklamlar ve değerlendirmeleri Anlatım Soru cevap
14 Öğrenci örnekleri paylaşma Farklı mecralar için reklam oluşturma Tasarım, Uygulama
15 Öğrenci örnekleri paylaşma Farklı mecralar için reklam oluşturma Tasarım, Uygulama
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -