TR EN

INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT438 INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION 8 4 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar İletişim kavramı ve halkla ilişkiler Anlatım Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Reklam ve ilgili kavramlar Anlatım Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Bütünleşik pazarlama iletişimi Anlatım Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma sektörel araştırmalar Bütünleşik Kurumsal iletişim Anlatım Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından Reklam Anlatım Soru-cevap yöntemi Tartışma
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Kişisel satış Anlatım Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Satış tutundurma Anlatım Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Pazarlama halkla ilişkileri Anlatım Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Gerilla pazarlama Anlatım Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma - sektörel araştırmalar Doğrudan Pazarlama Anlatım Soru-cevap yöntemi
12 Literatür Taraması - sektörel araştırmalar Bütünleşik pazarlama örnekleri ve kısmi tekrar Anlatım Soru-cevap yöntemi Tartışma
13 Literatür Taraması - sektörel araştırmalar Bütünleşik Pazarlama örnekleri ve kısmi tekrar Anlatım Soru-cevap yöntemi Tartışma
14 Sektörel araştırmalar İnternette, Sosyal medyada reklam uygulaması Uygulama Tartışma
15 Sektörel araştırmalar Sınav öncesi tekrar. İnternette, Sosyal medyada reklam uygulaması Uygulama Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -