TR EN

GLOBAL MARKET ANALYSIS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
UIT322 GLOBAL MARKET ANALYSIS 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlama Nedir, “Küresel Düşün Yerel Hareket Et” Yaklaşımı Anlatım tartışma
2 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlama Çevresini Etkileyen Unsurlar; Politik, Ekonomik, Sosyal , Yasal Çevre Unsurları Anlatım tartışma
3 Okuma ve kaynak tarama Küresel Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması Anlatım tartışma
4 Okuma ve kaynak tarama Küresel Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması Anlatım tartışma
5 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlarda Pazar Bölümlendirmesi, Hedef Pazar, Konumlandırma Anlatım tartışma
6 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlarda Pazar Bölümlendirmesi, Hedef Pazar, Konumlandırma Anlatım tartışma
7 Okuma ve kaynak tarama İthalat-İhracat ve Kaynak Yaratma Anlatım tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Okuma ve kaynak tarama İthalat-İhracat ve Kaynak Yaratma Anlatım tartışma
10 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlara Giriş Stratejileri Anlatım tartışma
11 Okuma ve kaynak tarama Küresel Pazarlama Karması: Marka, Ürün, Fiyat, Dağıtım, Reklam, Satış Tutundurma Kararları Anlatım tartışma
12 Okuma ve kaynak tarama Stratejik Rekabet Avantajları Anlatım tartışma
13 Okuma ve kaynak tarama Rakip Analizi Anlatım tartışma
14 Okuma ve kaynak tarama Küresel Firmalarda Örgütlenme ve Firmaların Sosyal Sorumlulukları Anlatım tartışma
15 Okuma ve kaynak tarama Küresel Firma Örnekleri, Sınıf İçi Tartışma Anlatım tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -