TR EN

MEDIA AND CONSUMER SOCIETY COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT440 MEDIA AND CONSUMER SOCIETY 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Ders tanıtımı ve ders içerik aktarımı Anlatım Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kültür ve popüler kültür kavramı Anlatım Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kitle ve kitle kültür kavramı Anlatım Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Tüketim toplumu kavramı Anlatım Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Frankfurt Okulu ve düşünürleri Anlatım Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Birmingham Okulu ve düşünürleri Anlatım Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kitle kültürüne olumlu yaklaşımlar Anlatım Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Jean Baudrillard ve Michel Foucault Anlatım Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İletişim ve ekonomi politiği Anlatım Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kitle iletişim araçları / Medya ve tüketim Anlatım Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Yabancılaşma ve Kamuoyu Anlatım Soru-cevap yöntemi
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Enformasyon toplumu Anlatım Soru-cevap yöntemi
14 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kamusal alan kavramı Anlatım Soru-cevap yöntemi
15 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Chicago Okulu Anlatım Soru-cevap yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -