1 |
Kaynak Tarama |
3 boyutlu programların çalışma mantığı, modelleme teknolojilerinden poligon modellemenin yapısının incelenmesi, çizgi film ve animasyon sektöründe iş dallarının incelenmesi ve tasarıma giriş. |
Uygulamalı Anlatım |
2 |
Kaynak Tarama |
Autodesk maya veya Blender programının modelleme araçlarına giriş |
Uygulamalı Anlatım |
3 |
Kaynak Tarama |
Temel modelleme terimleri ve araçlarının kullanımı (extrude, bevel tool, extrack tool, component mode vb) |
Uygulamalı Anlatım |
4 |
Kaynak Tarama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (masa, sandalye, dolap vb.) |
Uygulamalı Anlatım |
5 |
Kaynak Tarama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (şişe, vazo, bardak vb.) |
Uygulamalı Anlatım |
6 |
Kaynak Tarama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (masa, sandalye, dolap vb.) |
Uygulamalı Anlatım |
7 |
Kaynak Tarama |
En az 5 objeden oluşan oda tasarımı |
Uygulamalı Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kaynak Tarama |
"Game Asset" yapısının anlatılması ve oyun projelerindeki öneminin anlatılması. basit yapıda bir game asset modelinin oluşturulması. |
Uygulamalı Anlatım |
10 |
Kaynak Tarama |
Blender programındanın sculpt araçlarının anlatılması ve oyun modeline detaylrın eklenmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
11 |
Kaynak Tarama |
bir oyun projesinde kullanılmak üzere bir sandık modelinin yapılması. |
Uygulamalı Anlatım |
12 |
Kaynak Tarama |
Blender programında UV haritası oluşturma işlemlerinin anlatılması ve sandık modelinin uv haritasının oluşturulması ve bake işlemlerinin yapılması. |
Uygulamalı Anlatım |
13 |
Kaynak Tarama |
önceki haftalarda yapılan game Asset modelinin renklendirilmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
14 |
Kaynak Tarama |
Game Asset yapısının pekişmesi için yeni bir oyun varlığının modellenmesi, UV hartasının oluşturulması ve Bake işlemlerinin yapılması. |
Uygulamalı Anlatım |
15 |
Kaynak Tarama |
Önceki haftada yapılan Game Asset modelinin renklendirilmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |