1 |
Kaynak tarama |
3 boyutlu programların çalışma mantığı, modelleme teknolojilerinden poligon modellemenin yapısının incelenmesi, çizgi film ve animasyon sektöründe iş dallarının incelenmesi ve tasarıma giriş. |
Anlatım |
2 |
Kaynak tarama |
Autodesk maya veya Blender programının modelleme araçlarına giriş |
Anlatım |
3 |
Kaynak taram |
Temel modelleme terimleri ve araçlarının kullanımı (extrude, bevel tool, extrack tool, component mode vb) |
Anlatım |
4 |
Referans toplama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (masa, sandalye, dolap vb.) |
Anlatım |
5 |
Referans toplama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (şişe, vazo, bardak vb.) |
Anlatım |
6 |
Referans toplama |
Bir objenin 3 boyutlu ortamda modellenmesi (masa, sandalye, dolap vb.) |
Anlatım |
7 |
Referans toplama ve kaynak tarama |
En az 5 objeden oluşan oda tasarımı |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
İşlenen konuların tekrarı |
Vize projesi için konunun belirlenmesi |
Anlatım |
10 |
Kaynak tarama |
Katı yüzey modellemede topolojiye giriş |
Anlatım |
11 |
Kaynak tarama |
Autodesk Maya veya Blender programında UV haritalarına giriş |
Anlatım |
12 |
Referans toplama |
Autodesk Maya veya Blender programında materyaller ve ışıklar |
Anlatım |
13 |
Kaynak tarama |
Autodesk Maya veya Blender programında doku kaplamaya giriş. |
Anlatım |
14 |
Kaynak tarama |
Autodesk Maya veya Blender programında bir objenin dokusunu ve materyalini ayrıntılı bir şekilde oluşturmak. |
Anlatım |
15 |
İşlenen konuların tekrarı |
Final projesi için konunun belirlenmesi |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |