1 |
Kaynak tarama |
3B karakter modelleme ve Box Modeling tekniğine giriş |
Anlatım |
2 |
insan anatomisi için ön araştırmanın yapılması |
Box modeling tekniği ile insan torsu, yüzü(parça parça olarak) ve bacağının kaba formunun oluşturulması |
Anlatım |
3 |
Referans toplama |
Blender programının Sculpt araçlarına giriş ve örnek denemelerin yapılması |
Anlatım |
4 |
box modelin tenkniği ile ilgili görsellerin incelenmesi |
Box modeling tekniği ile daha önceden oluşturulan insan torsunun scuplt araçları ile detaylandırılması |
Anlatım |
5 |
Referans toplama |
Box modeling tekniği ile daha önceden oluşturulan insan burnunun ve gözünün scuplt araçları ile detaylandırılması |
Anlatım |
6 |
Kaynak tarama |
Box modeling tekniği ile daha önceden oluşturulan insan kol ve bacaklarının scuplt araçları ile detaylandırılması |
Anlatım |
7 |
Referans toplama |
insan kulak yapısının incelenmesi, bir kulak modelinin kaba hatlarıyla oluşturulması ve sculpt araçları ile kulak modelinin yapılması. |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
vize projesi için referans toplanması |
vize projesi için istenecek olan çalışmanın belirlenmesi (giriş düzeyde insan anatomisinin sculpt araçları ile modellenmesi) |
Anlatım |
10 |
Kaynak tarama |
final projesi için modellenecek karakterin belirlenmesi |
Anlatım |
11 |
belirlenen karakter için ön araştırmanın yapılması |
Box modeling tekniği ile basit bir karakterin ana hatlarının oluşturulması |
Anlatım |
12 |
sculpt araçlarının pekiştirilmesi |
Box modeling ile yapılan karaterin sculpt araçları ile detaylandırılması |
Anlatım |
13 |
organik topoloji için ön araştırmanın yapılması |
Organik topoloji örme tekniklerine ve topoloji örme araçlarına giriş |
Anlatım |
14 |
topoloji örgüsü için organik topoloji referansları toplanması |
yüksek poligonda yapılmış karakterin topoloji örgüsüne başlanması |
Anlatım |
15 |
topoloji örgüsü için organik topoloji referansları toplanması |
yapılan karakter modelinin finalize edilmesi |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |