TR EN

ADVERTISING IN GRAPHIC COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
GTP221 ADVERTISING IN GRAPHIC 4 2 2 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Kaynak tarama. Reklam kararlarının önemi, Reklam yapma nedenleri Anlatım
2 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam uygulamalarını etkileyen koşullar Anlatım
3 Kaynak tarama. İletişimin reklamdaki önemi Anlatım
4 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam iletişimin özellikleri Anlatım
5 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Görsel reklam iletişiminde algılamanın önemi Anlatım ve uygulama
6 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Görsel reklam iletişiminde grafik tasarımın önemi Anlatım ve uygulama
7 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam kampanyası oluşumu Anlatım ve uygulama
8 - ARA SINAV -
9 Vize projesi için ön hazırlık Reklam kampanyası sürecinin aşamaları Anlatım ve uygulama
10 Kaynak tarama. Reklam iletişim araçlarının iletişim tasarımı açısından özellikleri Anlatım ve uygulama
11 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam iletişim araçlarının kullanım biçimleri Anlatım
12 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam faaliyetlerinde yaratıcılık Anlatım
13 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam faaliyetlerinde kurum kimliği Anlatım ve uygulama
14 Bir önceki haftanın konusu ile ilgili bir ödev. Reklam faaliyetlerinde grafik tasarımın yeni uygulama alanları Anlatım ve uygulama
15 Final projesi için ön hazırlık Dijital reklamcılık Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -