TR EN

ADVERTISEMENT ANALYSIS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT337 ADVERTISEMENT ANALYSIS 5 3 3 5

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Reklam ve içerik çözümleme ile ilgili yöntemlerle örnek reklamlara ilişkin içerikleri karşılaştırma
Farklı yorumlara açık metinleri sınıflandırma
Eleştirel bakış açısını temel alıp alt metinlere odaklanarak bir metinden farklı anlamlar çıkarma
Reklam ve tüketim kavramlarını reklam analizi yöntemleriyle bir örnek reklam üzerinden ilişkilendirme
Birden fazla anlama sahip reklam içeriklerini tartışarak, mümkün olan tüm anlamları karşılaştırma
Reklam tasarımlarını estetik değerler ve işlevsellik bağlamında değerlendirme