TR EN

DIGITAL MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT430 DIGITAL MARKETING 5 3 3 5

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Dijital pazarlama stratejisi oluşturulurken göz önünde tutması gerek unsurları listeleme
Dijital pazarlama uygulaması yapılabilecek mecralardan en az 3 tanesini listeleme
Dijital pazarlama ilkelerinden en az 3 tanesini açıklama
Hangi hedef kitleye hangi dijital mecra ile ulaşılabileceğini hedef kitle sınıflandırmasına göre açıklama
Markaların ihtiyaç duyacağı dijital pazarlama planlarını marka kişiliği yaklaşımı çerçevesinde seçme
Medya, ajans ve reklamcılık sektörlerindeki yenilikçi gelişmeleri dijital pazarlama ilkeleri bağlamında değerlendirme