TR EN

BRAND MANAGEMENT STRATEGIES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HRY203 BRAND MANAGEMENT STRATEGIES 3 3 3 6

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Aaker, D., A. (2016). Güçlü Markalar Yaratmak, İstanbul: MediaCat Yayınları.
Babür Tosun, N. (2020). Marka Yönetimi: İstanbul: Beta Yayınları.
Batı, U. (2013). Stratejik Marka Yönetimi, İstanbul: Brandage Yayınları.
Çavuşoğlu, S. B. (2011). Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri, İstanbul: Nobel Yayınları.
İslamoğlu, A. H., Fırat, D. (2011). Stratejik Marka Yönetimi, İstanbul: Beta Yayınları.
Kapferer, J. (2012). The New Strategic Brand Managament, Koganpage