TR EN

MEDIA AUDIENCE THEORIES COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
THY218 MEDIA AUDIENCE THEORIES 4 3 3 6

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Yüksel Erkan (ed.) (2013). İletişim Kuramları, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2803.
Özçetin Burak (2019). Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, Okullar, Modeller (3. baskı), İstanbul: İletişim Yayınları
Güngör Nazife (2013). İletişim Kuramlar Yaklaşımlar (2. Baskı), Ankara: Siyasal Kitabevi.
Mcquail Denis (1994). Kitle İletişimi Kuramı (Giriş), çev. Ahmet Haluk Yüksel, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi.
Yavuz Şahinde (der.) (2005). Medya ve İzleyici Bitmeyen Tartışma, Ankara: Vadi Yayınları.
McQuail Denis, Sven Windahl (1997). Kitle İletişim Modelleri, çev. Konca Yumlu, Ankara: İmge Kitabevi.
Turner Graeme (2016). İngiliz Kültürel Çalışmaları, Ankara: Heretik Yayıncılık.
Çakır Vedat, Vesile Çakır (2010). Televizyon Bağımlılığı, Konya: Literatürk Academia.
Stevenson Nick (2008). Medya Kültürleri Sosyal Teori ve Kitle İletişimi, Ankara: Ütopya Yayınevi.
Batuş Gül vd. (2006). Kadife Karanlık 2, İstanbul: Su Yayınevi.
Mutlu Erol (2005). Globalleşme, Popüler Kültür ve Medya, Ankara: Ütopya Yayınevi.
Mutlu Erol (2005). Kitle İletişim Kuramları, Ankara: Ütopya Yayınevi
Özer Ömer (2016). Doyumun Öyküsü Twitter Örneğinde Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Çerçevesinde Yapılan Araştırmalar, Konya: Literatürk Academia.