| Elden, M. (2018), Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayınları. |
| Hoyer, W. D., MacInnis, D. J., Pieters, R. (2018), Consumer Behavior (7. Baskı), Boston: Cengage Learning. |
| İplikçi, H. G. (2022), Pazarlama ve Tüketici Davranışı, Manisa: Turkuazkey Akademik Yayınları. |
| İslamoğlu, A. H., Altunışık, R. (2017), Tüketici Davranışları, İstanbul: Beta Yayıncılık. |
| Kapoor, R., Madichie, N. O. (2012), Consumer Behaviour: Text and Cases, New Delhi: Tata McGraw Hill Education Private Limited. |
| Kardes, F. R., Cronley, M. L.,Cline, T. W. (2011), Consumer Behavior, Mason: South-Western Cengage Learning. |
| Khan, M. (2006), Consumer Behaviour and Advertising Management, New Delhi: New Age International Publishers. |
| Mothersbaugh, D. L., Hawkins, D. I. (2016), Consumer Behavior: Building Marketing Strategy (13. Baskı), New York: McGraw-Hill Education. |
| Mucuk, İ. (2017), Pazarlama İlkeleri (21. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi. |
| Odabaşı, Y., Barış, G. (2015), Tüketici Davranışları (15. Baskı), İstanbul: Mediacat Yayıncılık. |
| Tosun, N. B. (2017), Marka Yönetimi (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş. |
| Tosun, N. B., Uraltaş, N. T., Nas, A., Özkaya, B., Güdüm, S., Ertürk, B., Dönmez, M., Çerçi, M., Ülker, Y., Cesur, D. K., Varol, E., Kiçir, İ. (2018), Reklam Yönetimi, İstanbul: Beta Yayıncılık. |