TR EN

PLANNING AND MANAGEMENT IN PUBLIC RELATIONS DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT201E PLANNING AND MANAGEMENT IN PUBLIC RELATIONS 5 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür Taraması Halkla İlişkiler nedir? Tarihsel gelişim süreci, Gruning'in modelleri Anlatım
2 Literatür Taraması Türkiye'de Halkla İlişkilerin gelişimi ve örgütsel gelişim (TÜHİD,İPRA,CERP) Anlatım
3 Literatür Taraması Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler ajanslarının özellikleri Anlatım
4 Literatür Taraması Halkla İlişkiler Alanları (Sponsorluk, Sosyal Sorumluluk, Kriz İletişimi, İmaj Yönetimi, Kurumsal Kimlik, itibar, Medya ile ilişkiler) Anlatım
5 Literatür Taraması Halkla İlişkiler alanındaki etkinlik planlama ve yönetim bağlantısı. Anlatım
6 Literatür Taraması Strateji nedir ve önemi Anlatım
7 Literatür Taraması Planlama nedir? halkla ilişkilerin yeri Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Taraması Etkinlik yönetiminde stratejik planlama nasıl yapılır? Anlatım
10 Literatür Taraması Planlama basamaklarının incelenmesi Anlatım
11 Literatür Taraması Etkinlik teklifi hazırlama Anlatım
12 Literatür Taraması Örnek etkinlik projelerinin incelenmesi Anlatım
13 Literatür Taraması İletişim planı hazırlama ve uygulama Anlatım
14 Literatür Taraması Proje detay planları uygulaması Anlatım
15 Literatür Taraması Örnek iletişim planı incelenmesi Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -