İletişim Tasarımı bölümü günümüz teknolojilerini tasarım ile buluşturarak; analitik düşünebilen, belirlenen hedefe uygun ürün ortaya koyabilen, sorumluluk duygusu gelişmiş, ekip çalışmasına uyumlu, dünyayı takip eden, iletişim, dijital medya ve reklam alanlarında sürdürülebilir ve interaktif tasarımlar üretebilen tasarımcılar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Dijitale ve teknolojiye dayalı bir ekonominin taleplerini öngören İletişim ve Tasarımı bölümü, dönüşen bir çağda her zamankinden daha değerli hâle gelmektedir. Teknoloji, geleceğin tasarımcısını da şekillendirmektedir. Metaverse, yapay zekâ, NFT gibi yenilikçi uygulamaların gelişmesiyle birlikte bu uygulamalardaki görsel iletişim biçimlerini uygulayan kişilere ihtiyaç olacaktır. Bu uygulamalar tasarım ve iletişim alanlarını ana akım hâline getirmektedir. Yükselen pazardaki kullanıcılar yeni ve daha zengin deneyimler talep etmekte ve görsel iletişimi uygulayacak kişilere daha fazla ihtiyaç duyulmaktadır.