Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
SKP133 |
TEMEL İNGİLİZCE I |
1 |
10 |
10 |
10 |
DERS BİLGİLERİ |
Dersin Öğretim Dili : |
İngilizce |
Dersin Düzeyi |
ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Veriliş Şekli |
- |
Dersin Koordinatörü |
Öğr.Gör. REMZİ SIZAN |
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi |
Öğr.Gör. ESMA ŞERMET |
Ders Ön Koşulu |
Yok |
AMAÇ VE İÇERİK |
Amaç: |
Başlangıç düzeyinde okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerileri edindirmeyi hedefler. |
İçerik: |
Başlangıç düzeyindeki becerileri kazandırmak için gerekli temel dil bilgisi ve kelime dağarcığını içerir. |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Temel İngilizce yapılarını hatırlar. |
Günlük hayatta İngilizce iletişim kurar. |
Temel İngilizce bilgilerini akademik ve akademik olmayan ortamlarda kullanır. |
HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI |
Hafta |
Ön Hazırlık |
Konular |
Yöntem |
1 |
Ünite Tarama |
Verb to be
Possesive Adjectives |
Anlatım - Tartışma |
2 |
Ünite Tarama |
Personal Information
Adjectives
The family vocabulary |
Anlatım - Tartışma |
3 |
Ünite Tarama |
Possesive's
Present Simple, Questions and Negatives |
Anlatım - Tartışma |
4 |
Ünite Tarama |
Jobs
Adverbs of frequency |
Anlatım - Tartışma |
5 |
Ünite Tarama |
There is / There are
Things in the house |
Anlatım - Tartışma |
6 |
Ünite Tarama |
Some, any, a lot of
Rooms and household goods |
Anlatım - Tartışma |
7 |
Ünite Tarama |
This, that, these, those
Adjectives for good and bad |
Anlatım - Tartışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ünite Tarama |
Adverb + adjective
Can / can't |
Anlatım - Tartışma |
10 |
Ünite Tarama |
Adverbs
Prepositions |
Anlatım - Tartışma |
11 |
Ünite Tarama |
Was, were, could
Past Simple |
Anlatım - Tartışma |
12 |
Ünite Tarama |
Regular Verbs
Irregular Verbs |
Anlatım - Tartışma |
13 |
Ünite Tarama |
Describing feelings and things
Time expressions |
Anlatım - Tartışma |
14 |
Ünite Tarama |
Countable and uncountable nouns
Food and drink vocabulary |
Anlatım - Tartışma |
15 |
Ünite Tarama |
How much, how many
Daily needs |
Anlatım - Tartışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |
KAYNAKLAR |
New Headway Elementary Student's Book Fourth Edition |
Headway Pre intermediate |
Headway İntermediate |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi |
Etkinlik Sayısı |
Katkı Yüzdesi |
Açıklama |
(0) Etkisiz |
(1) En Düşük |
(2) Düşük |
(3) Orta |
(4) İyi |
(5) Çok İyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
DERSİN PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARINA KATKISI
KNOWLEDGE |
Theoretical |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Ability to teamwork
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Identify vocational problems and resolve them effectively
|
|
|
|
|
|
5 |
KNOWLEDGE |
Factual |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Comply with occupational ethics and sense of responsibility
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Utilize the theoretical information they have acquired in applications and practices
|
|
|
|
3 |
|
|
SKILLS |
Cognitive |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Comprehend, appreciate and comply with cultural and social responsibilities
|
|
|
2 |
|
|
|
2 |
Manage a process effectively to meet the demands.
|
|
|
|
3 |
|
|
SKILLS |
Practical |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Develop an awareness for life long learning
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Access and assess sectoral problems
|
|
|
|
3 |
|
|
OCCUPATIONAL |
Autonomy & Responsibility |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Be aware of legal regulations, and comply with them
|
|
|
2 |
|
|
|
2 |
Communicate in an at least one foreign language
|
|
|
|
|
4 |
|
OCCUPATIONAL |
Learning to Learn |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Utilize communication and information technologies, as well as other technologies and equipment.
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Plan and carry out vocational processes
|
|
|
|
3 |
|
|
OCCUPATIONAL |
Communication & Social |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Communicate effectively in writing and orally
|
|
|
|
|
4 |
|
2 |
Display their vocational self-confidence at work place
|
|
|
|
|
|
5 |
OCCUPATIONAL |
Occupational and/or Vocational |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Develop an entrepreneur spirite
|
|
|
|
3 |
|
|
DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri |
Etkinlik(hafta sayısı) |
Süresi(saat sayısı) |
Toplam İş Yükü |
Ders |
14 |
10 |
140 |
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme |
14 |
8 |
112 |
Arazi Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Grup Çalışması / Ödevi |
0 |
0 |
0 |
Laboratuvar |
0 |
0 |
0 |
Okuma |
0 |
0 |
0 |
Ödev |
0 |
0 |
0 |
Proje Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Seminer |
0 |
0 |
0 |
Staj |
0 |
0 |
0 |
Teknik Gezi |
0 |
0 |
0 |
Web Tab. Öğrenme |
0 |
0 |
0 |
Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Yerinde Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Mesleki Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Sosyal Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Tez Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Alan Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Rapor Yazma |
0 |
0 |
0 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Ara Sınav Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
30 |
0 |
254 |
|
Genel Toplam |
254 |
|
|
Toplam İş Yükü / 25.5 |
10 |
|
|
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi |
10,0 |
|