TR EN

ADVERTISING CAMPAIGNS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT429 ADVERTISING CAMPAIGNS 7 3 3 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür tarama Reklamcılıkla İlgili Kavram, Strateji ve Uygulamalar Anlatım
2 Literatür tarama Reklam ve Toplum Anlatım
3 Literatür tarama Kampanya Planlamasında Brief, Hedef Kitle ve Bütçe Anlatım
4 Literatür tarama Reklam Kampanyasında Taraflar Anlatım
5 Literatür tarama Reklam Mecraları Anlatım
6 Literatür tarama Medya Planlaması Anlatım
7 Literatür tarama Türkiye’den ve Dünyadan Reklam Kampanyaları Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama, sektörel tarama Kobi’ler İçin Reklam Anlatım
10 Örnek toplama Literatür tarama, sektörel tarama Mecralarına göre reklam kampanyası 1 Anlatım, tartışma
11 Örnek toplama Literatür taraması, sektörel tarama Mecralarına göre reklam kampanyası 2 Anlatım, tartışma
12 Örnek toplama Literatür tarama, sektörel tarama Mecralarına göre reklam kampanyaları 3 Anlatım, tartışma
13 Örnek toplama Literatür tarama Siyasal reklam kampanyası örnekleri Anlatım, tartışma
14 Örnek toplama Literatür tarama, sektörel tarama Toplumsal İçerikli Reklam Kampanyaları Anlatım, tartışma
15 - Genel tekrar Anlatım, tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -