TR EN

MARKETING PUBLIC RELATIONS COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
RTI307 MARKETING PUBLIC RELATIONS 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür tarama Tanışma, Ders hakkında genel bilgi: Amaç, İçerik, Uygulama, Değerlendirme Haftalık ders programının açıklanması: İzlence Kaynakça Anlatım, Tartışma
2 Literatür tarama Halkla ilişkiler kavramının tanımı ve özellikleri, Halkla ilişkilerin gelişim süreci Anlatım, Tartışma
3 Literatür tarama Halkla ilişkiler ve benzer alanlar, halkla ilişkilerin uygulama alanları Anlatım, Tartışma
4 Literatür tarama Pazarlama kavramı ve tarihsel süreci Anlatım, Tartışma
5 Literatür tarama Pazarlamanın temel nitelikleri, pazarlama karması unsurları Anlatım, Tartışma
6 Literatür tarama CPR ve MPR Kavramları Anlatım, Tartışma
7 Literatür tarama CPR ve MPR Kavramları Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama Pazarlama-Halkla İlişkiler İlişkisi ve Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Anlatım, Tartışma
10 Literatür tarama Pazarlama Yönlü Halkla İlişkilerin Kullanım Nedenleri ve Kullanım Alanları Anlatım, Tartışma
11 Literatür tarama Pazarlama Yönlü Halkla İlişkilerde Planlama Süreci ve Kullanılan Araçlar Anlatım, Tartışma
12 Literatür tarama Sosyal Medya ve Sosyal Medyanın Pazarlama Yönlü Halkla İlişkilerdeki Rolü Anlatım, Tartışma
13 Literatür tarama Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler ve Sosyal Medyada Kullanımı Anlatım, Tartışma
14 Literatür tarama Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler ve Sosyal Medyada Kullanımı Anlatım, Tartışma
15 Literatür tarama Rastgele İncelikli Davranışlar ve Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -