TR EN

BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM II COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TAP322 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM II 2 4 2 7

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Referans Tarama Game Asset türündeki modellerin kullanım alanlarının ve öneminin örneklerle anlatılması. Uygulamalı Anlatım
2 Referans Tarama Blender veya Maya programında video oyunlarıda kullanılabilecek çevre modelleri türünde (fıçı, sandık, dolap, yangın tüpü vb) bir modelin yüksek poligonlu versiyonunun oluşturulması. Uygulamalı Anlatım
3 Referans Tarama Önceki haftada oluşturulan yüksek poligona sahip modelin düşük poligon sayısında topolojik yapısının oluşturulması. Uygulamalı Anlatım
4 Haftalık Ödevlerin kontrolü Önceki haftada oluşturulan düşük poligon yapısındaki modelin UV haritasının oluşturulması ve Substance Painter programında Bake işlemlerinin yapılması Uygulamalı Anlatım
5 Referans Tarama Önceki haftada oluşturulan ve bake edilen modelin Substance Painter programında renklendirilmesi ve finalize edilmesi. Uygulamalı Anlatım
6 Referans Tarama Seçilecek yeni bir game asset modelinin yüksek poligonlu ve düşük poligonlu versiyonunun yapılması ve UV haritasının oluşturulması Uygulamalı Anlatım
7 Haftalık Ödevlerin kontrolü Önceki haftada oluşturulan düşük poligon yapısındaki modelin Bake işlemlerinin yapılması ve Substance Painter programında renklendirilmesi Uygulamalı Anlatım
8 - ARA SINAV -
9 Referans Tarama Seçilecek yeni bir game asset modelinin yüksek poligonlu ve düşük poligonlu versiyonunun yapılması ve UV haritasının oluşturulması Uygulamalı Anlatım
10 Referans Tarama Önceki haftada oluşturulan düşük poligon yapısındaki modelin Bake işlemlerinin yapılması ve Substance Painter programında renklendirilmesi Uygulamalı Anlatım
11 Haftalık Ödevlerin kontrolü Seçilecek yeni bir game asset modelinin yüksek poligonlu ve düşük poligonlu versiyonunun yapılması ve UV haritasının oluşturulması Uygulamalı Anlatım
12 Referans Tarama Önceki haftada oluşturulan düşük poligon yapısındaki modelin Bake işlemlerinin yapılması ve Substance Painter programında renklendirilmesi Uygulamalı Anlatım
13 Referans Tarama Seçilecek yeni bir game asset modelinin yüksek poligonlu ve düşük poligonlu versiyonunun yapılması ve UV haritasının oluşturulması Uygulamalı Anlatım
14 Referans Tarama Önceki haftada oluşturulan düşük poligon yapısındaki modelin Bake işlemlerinin yapılması ve Substance Painter programında renklendirilmesi Uygulamalı Anlatım
15 Haftalık Ödevlerin kontrolü Yapılan game asset modellerinin poltfolio sunumu için hazırlanması. Uygulamalı Anlatım
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -