1 |
Referans Toplama |
Karakter modellemeye giriş. |
Uygulamalı Anlatım |
2 |
Referans Toplama |
Blender, Maya vb. 3B modelleme programından birinin kullanarak box modelleme tekniği ile karakter modellemenin temel bilgilerinin anlatılması. |
Uygulamalı Anlatım |
3 |
Referans Toplama |
Ön ve yan açısı bulunana basit yapıda bir animasyon karakterinin gövde, kol ve bacak kısımlarının box modelleme yöntemi ile yapılması. |
Uygulamalı Anlatım |
4 |
Uygulama ödevi |
Ön ve yan açısı bulunana basit yapıda bir animasyon karakterinin El, ayakkabı / bot, ve bacak kısımlarının box modelleme yöntemi ile yapılması. |
Uygulamalı Anlatım |
5 |
Referans Toplama |
ön ve yan açısı olan basit yapıda bir animasyon karakterinin yüz modelinin genel topoloji kurallarına göre anlatımı. |
Uygulamalı Anlatım |
6 |
Referans Toplama |
yüz modelinin pekiştirilmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
7 |
Referans Toplama |
Önceki haftalarda verilen bilgilerin pekiştirilmesi için ön ve yan açısı bulunana benzer bir karakterin yeniden modellenmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
insan anatomisi hakkında karakalem çizimler hazırlamak |
insan yüz anatomisine giriş. Blender programında Sculpt modelleme yöntemine giriş ve temel sculpt fırçalarının anlatılması. |
Uygulamalı Anlatım |
10 |
Referans Toplama |
Blender programı ile sculpt moalleme yöntemi kullanılarak insan burnu, dudağı ve kulak modelinin yapılması |
Uygulamalı Anlatım |
11 |
Uygulama Ödevi |
Blender programı ile sculpt moalleme yöntemi kullanılarak insan yüzünü modelinin yapılması |
Uygulamalı Anlatım |
12 |
Referans Toplama |
Box modelleme tekniği ile yapılan bir karakter modelinin sculpt modelleme yöntemi ile detaylandırılması. |
Uygulamalı Anlatım |
13 |
Uygulama Ödevi |
Topoloji örme işlemlerini giriş ve yapılmış olan bir karakterin topolojik yapısının oluşturulması. |
Uygulamalı Anlatım |
14 |
Referans Toplama |
UV açma yöntemlerine giriş ve yapılmış olan bir karakterin UV haritalarının oluşturulması. |
Uygulamalı Anlatım |
15 |
Uygulama ödevi |
Düşük ve yüksek poligona sahip olunan bir karakterin Bake işlemi ile detay aktarılmasının yapılması ve renklendirilmesi. |
Uygulamalı Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |