TR EN

SPORTS MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
SYY332 SPORTS MARKETING 6 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 - Dersin amacı, içeriği ve işleyişi hakkında bilgilendirme, , pazarlama kavramı ve pazar türleri ve temel işlevleri tanımlar Anlatım, soru-cevap, tartışma
2 Konu ile ilgili kitap bölümü okula Pazarlama Anlayışındaki Değişim ve Gelişmeler Anlatım, soru-cevap, tartışma
3 Konu ile ilgili kitap bölümü okula Pazarlama karması, pazar bölümlendirme, pazar konumlandırma kavramları ve özellikleri Anlatım, soru-cevap, tartışma
4 Konu ile ilgili dergi okuma Spor pazarlaması kavramı ve spor pazarlaması kavramı Anlatım, soru-cevap, tartışma
5 Konu ile ilgili makale okuma Sporda Pazar Araştırması ve Cazip Pazar Fırsatlarının Analizi Anlatım, soru-cevap, tartışma
6 Köşe yazısı okuma ve özeti Spor Hizmetlerinde Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma Anlatım, soru-cevap, tartışma
7 Konu ile ilgili kampanya araştırmaları Spor işletmelerinde hizmet pazarlaması ve pazarlama yöntemleri uygulamaları Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
8 - ARA SINAV -
9 Konu ile ilgili kampanya araştırmaları Spor işletmelerin de pazarlama yöntemlerinin uygulama örnekleri Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
10 literatür taraması, ppt dosyası hazırlama Teorik: sporda sponsorluk ve markalaşma yöntemleri Uygulama: Öğrenci proje sunumu Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
11 literatür taraması, ppt dosyası hazırlama Teorik: sporcu yoluyla pazarlama ve özellikleri Uygulama: Öğrenci proje sunumu Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
12 literatür taraması, ppt dosyası hazırlama Teorik: hizmet pazarlaması açısından spor pazarlaması ve özellikleri Uygulama: Öğrenci proje sunumu Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
13 literatür taraması, ppt dosyası hazırlama Teorik: Spor yoluyla pazarlama ve yöntemleri Uygulama: Öğrenci proje sunumu Anlatım, soru-cevap, tartışma Uygulamalı grup çalışması
14 literatür taraması, ppt dosyası ve video Spor pazarlamasına yönelik tasarım çalışmaları Uygulama: Öğrenci proje sunumu Anlatım, soru-cevap, tartışma örnek olay analizi, grup çalışmaları,
15 literatür taraması, ppt dosyası ve video Uygulama: Öğrenci proje sunumu Spor sektöründe Kampanya Planlama ve Yürütme Stratejisi Anlatım, soru-cevap, tartışma örnek olay analizi, grup çalışmaları,
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -