TR EN

APPROACHES IN DIGITAL MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HRY329 APPROACHES IN DIGITAL MARKETING 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 - Ders İçeriğinin Anlatılması Anlatım, Soru-Cevap
2 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlama Kavramı Anlatım, Soru-Cevap
3 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlamanın Gelişimi Anlatım, Soru-Cevap
4 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlamanın Farklılıkları Anlatım, Soru-Cevap
5 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlama Araçları Anlatım, Soru-Cevap
6 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlama Araçları Anlatım, Soru-Cevap
7 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Anlatım, Soru-Cevap
8 - ARA SINAV -
9 Kitap Okuma+Sunum Dijital Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Anlatım, Soru-Cevap
10 Kitap Okuma+Sunum Niş Pazarlama Anlatım, Soru-Cevap
11 Kitap Okuma+Sunum Yeşil Pazarlama Anlatım, Soru-Cevap
12 Kitap Okuma+Sunum Gerilla Pazarlaması Anlatım, Soru-Cevap
13 Kitap Okuma+Sunum E-Pazarlama Anlatım, Soru-Cevap
14 Kitap Okuma+Sunum Doğrudan Pazarlama Anlatım, Soru-Cevap
15 Kitap Okuma+Sunum Ağızdan Ağıza Pazarlama, Genel Tekrar Anlatım, Soru-Cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -