TR EN

APPROACHES IN DIGITAL MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HRY329 APPROACHES IN DIGITAL MARKETING 5 3 3 5

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Pazarlama 4.0 ( Marketing 4.0) Philip Kotler
Dijital Pazarlama Stratejisi: Çevrimiçi (online) Pazarlamaya Bütünleşik Bir Yaklaşım Simon Kingsnorth Nobel Akademik Yayıncılık
Dijital Pazarlama Strateji, Yürütme ve Uygulama Dave Chaffey ve Fiona Ellis
Dijital Reklamın Gizli Dünyası: İçerik Pazarlaması ve Doğal Görünen Reklamlar Mara Einstein
E-Tı̇caret ve Di̇ji̇tal Pazarlama (Türkçe) Kağıt Kapak – 1 Ocak 2019 Kürşat Kazankaya
Dijital Pazarlama Temelleri (Türkçe) Kağıt Kapak – 1 Kasım 2018 Emre Gökşin