TR EN

ELECTRONIC COMMERCE AND ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
IBY326 ELECTRONIC COMMERCE AND ADVERTISING 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Sunumları inceleme, Literatür tarama Giriş ve E-ticaret Temel Kavramlar Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
2 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Elektronik Ticaretin Avantaj & Dezavantajları ve E-Ticareti Etkileyen Faktörler Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Elektronik Ticaret Araçları I Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Elektronik Ticaret Araçları II Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
5 Sunumları inceleme, Literatür tarama Kablosuz Ağlar ve Gelişimi Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Mobil Ticaret Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
7 Sunumları inceleme, Literatür tarama E-ticarette Ödeme Sistemleri Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Elektronik Ödeme Sistemlerinde Güvenlik Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
10 Sunumları inceleme, Literatür tarama E-İş ve E-Dönüşüm Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
11 Sunumları inceleme Reklam ve Reklamcılık Temel Kavramlar Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
12 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Reklam Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
13 Sunumları inceleme, Literatür tarama Reklam Nasıl Çalışır? Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
14 Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam ve Tüketiciler Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
15 Sunumları inceleme, Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam Planlaması Süreci Anlatım, Soru Cevap, Tartışma Yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -