TR EN

ELECTRONIC COMMERCE AND ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
IBY326 ELECTRONIC COMMERCE AND ADVERTISING 5 3 3 5

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Gazanfer Erbaşlar, Şükrü Dokur, "Elektronik Ticaret", Nobel Akademik Yayıncılık, Mayıs-2016
Gonca Telli Yamamoto, "E-Ticaret", Kriter Yayınları, 2013
Judy Strauss ; Raymond Frost, "E-Marketing:International Edition", 2014
Kenneth E. Clow Donald BAACK, "Integrated Advertising, Promotion, And Marketing Communications", 2001
Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayınları, 2009
Elden, M., Ulukök, Ö. Ve Yeygel, S. (2007). Şimdi Reklamlar, İstanbul: İletişim Yayınları
Kocabaş, F. Ve Elden, M. (2005). Reklamcılık Kavramlar Kararlar Kurumlar, İstanbul: İletişim Yayınları
Moriarty, S. , Mitchell, N., Wells, W. (2015). Avdertising&IMC: Principles and Practices, Pearson
Sulliva, L. (2004). Satan Reklam Yaratmak, Çev. Sevtap Yaman, MediaCat Kitapları