TR EN

MARKETING IN BANKING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
BAY307 MARKETING IN BANKING 5 3 3 5

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 - Pazarlamanın tanımı, önemi, gelişimi, müşteri odaklı pazarlama Anlatım, soru cevap
2 İlgili kitap bölümü Pazarlama Çevresi- Pazar Araştırmaları Anlatım, soru cevap
3 İlgili kitap bölümü Tüketici ve Örgütsel Müşteri Davranışı Anlatım, soru cevap
4 İlgili kitap bölümü Pazarlama Karması Kavramı: Mamul, Fiyat, Tutundurma, Dağıtım Anlatım, soru cevap
5 İlgili kitap bölümü Ürün Kavramı, sınıflandırılması, yaşam eğris, yeni ürün geliştirme, marka ve marka stratejileri Anlatım, soru cevap
6 İlgili kitap bölümü Fiyat kavramı: fiyatlandırma yöntemleri ve yeni mamul fiyatlandırma stratejileri Anlatım, soru cevap
7 İlgili kitap bölümü Dağıtım: Doğrudan dağıtım, dolaylı dağıtım, Dağıtım politikaları, Dağıtım kanallarında ilişkiler: toptancılık, perakendecilik Anlatım, soru cevap
8 - ARA SINAV -
9 İlgili kitap bölümü Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama Anlatım, soru cevap
10 İlgili kitap bölümü Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama Anlatım, soru cevap
11 İlgili kitap bölümü Tutundurma kavramı; tutundurma metodları, stratejileri, reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, doğrudan pazarlama, internette pazarlama Anlatım, soru cevap
12 İlgili kitap bölümü Hizmet pazarlaması: tanımı, çeşitleri, özellikleri Anlatım, soru cevap
13 İlgili kitap bölümü Uluslararası Pazarlama Anlatım, soru cevap
14 İlgili kitap bölümü Pazarlama Ahlakı Anlatım, soru cevap
15 İlgili kitap bölümü Bankacılık Pazarlaması Vaka Çalışması Anlatım, soru cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -