TR EN

INTRODUCTION TO ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT104 INTRODUCTION TO ADVERTISING 2 3 3 6

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Reklamcılık faaliyetlerinin yapılma amaçlarını anlatma
Reklamın temel amaçlarını; reklamcılığın bilgilendirme, ikna etme, hatırlatma ve değer katma gibi işlevlerini inceleme
Bir reklam kampanyasının nasıl oluşturulacağını açıklama; reklam kampanyasının araştırma, planlama, uygulama ve değerlendirme aşamalarını açıklama
Reklamcılığın reklamcılık ve halkla ilişkiler-tanıtım açısından önemini doğru bir şekilde özetleme
Reklam türlerinin sahip olması gereken özellikleri temel alarak reklam çalışmalarını karşılaştırma
Reklam kavramının gelişim sürecini ve diğer alanlarla ilişkisini açıklama