TR EN

ADVERTISING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
STV464 ADVERTISING 5 3 3 5

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Aslaner, A. G., & ASLANER, D. A. (2020). Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 10(21), 17-30.
Berger, J., & Salman, Y. (1986). Görme biçimleri. Yankı Yayınları.
Cialdini, R. B. (2016). İknanın Psikolojisi. İstanbul: MediaCat.
Demirci, K. (2017). Reklam Dayatır: Reklamın Tarihsel ve İdeolojik Özelliklerine Bir Bakış. Ankara: Ütopya Yayınları.
Elden, M. (2015). Reklam ve reklamcılık. Say Yayınları.
Elden, M. (2016). Reklam Yazarlığı. İletişim Yayınları.
Öcal, D. & Polat, H. (2020). Dijital Reklamcılık. Nobel Akademik Yayıncılık.
Topsümer, F. & Elden, M. (2015). Reklamcılık - Kavramlar, Kararlar, Kurumlar. İletişim Yayınları.
Yılmaz, R. A. (2001). İlanattan internete: Türkiye'de reklamcılık. Kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli İletişim Dergisi, 18(18), 355-367.
Yılmaz, R., & Erdem, M. N. (2016). 150 soruda geleneksel ve dijital reklamcılık. Kocaeli: Umuttepe Yayınları.