TR EN

AUTHORSHIP IN CORPORATE COMMUNICATION COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT217 AUTHORSHIP IN CORPORATE COMMUNICATION 3 4 3 6

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Bayçu S. (2017). Strateji ve Uygulama Boyutuyla Halkla İlişkiler Yazarlığı, Ankara: Nobel Bilimsel Eserler
Onat F. (2014). Dijital Çağda Halkla İlişkiler Yazarlığı, Ankara: Nobel Bilimsel Eserler
Wilcox, D. L., Nolte, L. W., Jackson, P. (2005). Public relations writing and media techniques. Pearson Allyn and Bacon.
Handley, A. ve Chapman C.C. Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. Mediacat
Çöklü, E. (1999). Halkla İlişkiler Yazarlığı. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 159-170.