TR EN

TRANSMEDIA AND MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
MIY219 TRANSMEDIA AND MARKETING 3 3 3 6

SOURCE MATERIALS & RECOMMENDED READING

Yavuz ODABAŞI – Mine OYMAN Pazarlama İletişimi Yönetimi, 7. Baskı Mediacat Kitapları, İstanbul, 2007
Mehmet Serdar ERCİŞ Pazarlama İletişiminde Temel Yaklaşımlar Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010
Ed. Yavuz ODABAŞI Pazarlama İletişimi Anadolu Üniversitesi Yayını, No: 2850, Eskişehir, 2013
Emre GÖKŞİN Dijital Pazarlama Temelleri Abaküs Kitap Yayın Dağıtım, İstanbul, 2017
Dilek PENPEÇE Dijital İçerik Pazarlaması Karahan Kitabevi, Adana, 2013
Oğuz KUŞ İçerik Pazarlama Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri Pales Yayınları, İstanbul, 2016
Mevlüt DÖNMEZ Pazarlama İletişiminde Transmedya Uygulamaları: Örnek Olay İncelemeleri (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Evrim GÜLSÜNLER, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, Konya, 2015
Melih Cem KILIÇ Transmedya Markalama Kampanyalarının Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Betül ÖZKAYA, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, İstanbul, 2019
Kenneth E. CLOW – Donald BAACK Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi Çev. Ed. R. Gülay ÖZTÜRK Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2016