Yavuz ODABAŞI – Mine OYMAN
Pazarlama İletişimi Yönetimi, 7. Baskı
Mediacat Kitapları, İstanbul, 2007 |
Mehmet Serdar ERCİŞ
Pazarlama İletişiminde Temel Yaklaşımlar
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010 |
Ed. Yavuz ODABAŞI
Pazarlama İletişimi
Anadolu Üniversitesi Yayını, No: 2850, Eskişehir, 2013 |
Emre GÖKŞİN
Dijital Pazarlama Temelleri
Abaküs Kitap Yayın Dağıtım, İstanbul, 2017 |
Dilek PENPEÇE
Dijital İçerik Pazarlaması
Karahan Kitabevi, Adana, 2013 |
Oğuz KUŞ
İçerik Pazarlama Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri
Pales Yayınları, İstanbul, 2016 |
Mevlüt DÖNMEZ
Pazarlama İletişiminde Transmedya Uygulamaları: Örnek Olay İncelemeleri (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Evrim GÜLSÜNLER, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, Konya, 2015 |
Melih Cem KILIÇ
Transmedya Markalama Kampanyalarının Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Betül ÖZKAYA, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, İstanbul, 2019 |
Kenneth E. CLOW – Donald BAACK
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi
Çev. Ed. R. Gülay ÖZTÜRK
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2016 |