Yavuz ODABAŞI – Mine OYMAN, Pazarlama İletişimi Yönetimi, 7. Baskı, Mediacat Kitapları, İstanbul, 2007 |
Mehmet Serdar ERCİŞ, Pazarlama İletişiminde Temel Yaklaşımlar, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010 |
Kenneth E. CLOW – Donald BAACK, Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Çev. Ed. R. Gülay ÖZTÜRK, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2016 |
Ed. Yavuz ODABAŞI, Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayını, No: 2850, Eskişehir, 2013 |
Emre GÖKŞİN, Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap Yayın Dağıtım, İstanbul, 2017 |
Dilek PENPEÇE, Dijital İçerik Pazarlaması, Karahan Kitabevi, Adana, 2013 |
Oğuz KUŞ, İçerik Pazarlama Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri, Pales Yayınları, İstanbul, 201 |
Mevlüt DÖNMEZ
Pazarlama İletişiminde Transmedya Uygulamaları: Örnek Olay İncelemeleri (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Evrim GÜLSÜNLER, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, Konya, 2015 |
Melih Cem KILIÇ
Transmedya Markalama Kampanyalarının Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Danışman: Dr.
Öğr. Üyesi Betül ÖZKAYA, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, İstanbul, 2019 |