1 |
- |
Marka kavramı |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
2 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Pazarlama açısından markanın önemi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
3 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka ile ilgili kavramlar ve marka tescili. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
4 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Stratejik marka yönetim sürecinin planlanması. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
5 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka denkliği ve marka sadakati olgusu. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
6 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Diğer marka denkliği unsurları: Marka kimliği, marka kişiliği, marka imajı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
7 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka yaratma stratejileri. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Markanın görsel ve işitsel unsurları. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
10 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka iletişimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
11 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Kurumsal marka yönetimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
12 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Global marka yönetimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
13 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Bir marka rönesansı: Dijitalin etkisinde marka. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
14 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Pazarlama programı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
15 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Örnek vakalar. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |