1 |
- |
Pazarlama Kavramına Giriş(Ürün ve Hizmet Pazarlaması Temelleri)
Değişim,Pazar,Gereksinme,İhtiyaç,Değer,Tatmin,Kalite ve Talep Kavramları |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
2 |
Kitap okuma |
Pazarlama ve Talep Yönetimi İlişkisi, Talep ve Arz Arasındaki 8 denge durumu ve açıklamaları, Mikro, Makro ve Sosyal Pazarlama Kavramları |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
3 |
Kitap okuma |
Pazarlama Sistemi, Pazarlama Fonksiyonları, Fayda Kavramına Giriş |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
4 |
Kitap okuma |
Hizmet ve Ürün Pazarlamasında Stratejiler (Farklılaştırılmamış Pazarlama Stratejisi, Farklılaştırılmış Pazarlama Stratejisi ,Yoğunlaştırılmış Pazarlama Stratejisi) , Pazarlama Kontrolü |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
5 |
Kitap okuma |
Pazar, Hedef Pazar, Pazar Çeşitleri, Tüketici, Tüketici Çeşitleri,Tüketici Pazarlarının İncelenmesi Gereken Üç Yönü, Tüketici Satın Alma Davranışlarını (Sürecini) Etkileyen Faktörler, Satın Alma Karar Tipleri, Tüketici Satın Alma Karar Süreci |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
6 |
Kitap okuma |
Hizmet Kavramı, Hizmetler ve Fiziksel Mallar Arasındaki Farklılıklar, Pazarlama Üçgeni, Hizmetlerin Gelişimi, Hizmet Ekonomisinin Önemi, Hizmetlerin Ortak Özellikleri |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
7 |
Kitap okuma |
Genişletilmiş Pazarlama Karması, Hizmetlerin Sınıflandırılması, Hizmet Kategorileri ve GENEL TEKRAR |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kitap okuma |
Pazarlama Çevresi - Hizmetler ve Çevre |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
10 |
Kitap okuma |
Hizmet Pazarlaması Bileşenlerinden BİR ÜRÜN olarak HİZMET
Hizmetlerde ÜRÜN Kavramı ve Konumlandırma Stratejileri |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
11 |
Kitap okuma |
Hizmetlerde FİYATLANDIRMA Kavramı |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
12 |
Kitap okuma |
Hizmetlerde DAĞITIM |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
13 |
Kitap okuma |
Hizmetlerde TUTUNDURMA |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
14 |
Kitap okuma |
HİZMET PAZARLAMASINDA BLUEPRINT (HİZMET PLANI) |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
15 |
Kitap okuma |
Hizmet İşletmelerinde Talep ve Kapasite Yönetimi
Hizmet Kalitesi Kavramı ve Modelleri |
Anlatım, Soru Cevap, Tartışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |