YENİ MEDYA EKONOMİSİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
YEM315 |
YENİ MEDYA EKONOMİSİ |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Ekonomiye dair temel kavramları tanımlayabilme |
Medya kuruluşlarını, medyanın ürettiği içeriği sermaye/sahiplik yapısına göre değerlendirebilme |
Medya sektöründeki istihdam durumunu, çalışma koşullarını, ekonomik yapıyı kavrayabilme |
Geleneksel medya ve yeni medyayı ekonomik açıdan karşılaştırabilme |