KİŞİSEL MARKA OLMAK VE İNOVASYON DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
MIY323 |
KİŞİSEL MARKA OLMAK VE İNOVASYON |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Marka olgusuna ait kavramları açıklar. |
Marka yönetimi sürecinin aşamalarına örnek verebilir. |
Kişisel hedefler ve marka olmak arasında ilişki kurabilir. |
Marka değerinin bireysel ve kurumsal farklarını karşılaştırır. |