ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0,39 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0,13 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
7 |
0,91 |
EĞİTİMDE DRAMA |
3 |
2 |
3 |
4 |
1 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
59 |
7,7 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MİKRO EKONOMİ |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
39 |
5,09 |
İKTİSADİ DÜŞÜNCELER TARİHİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
31 |
4,05 |
PARA VE BANKA |
2 |
3 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
5 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
67 |
8,75 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
35 |
4,57 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
1 |
3 |
3 |
4 |
0 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
0 |
3 |
3 |
3 |
37 |
4,83 |
GİRİŞİMCİLİK |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
34 |
4,44 |
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
36 |
4,7 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
38 |
4,96 |
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI VE ÖRNEK OLAYLAR |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
52 |
6,79 |
MEDYA VE KAMUOYU |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
37 |
4,83 |
MARKA YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
38 |
4,96 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
28 |
3,66 |
REKLAM KAMPANYALARI |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
29 |
3,79 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
43 |
5,61 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
5 |
1 |
52 |
6,79 |
İSTATİSTİK |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
2 |
4 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
2 |
2 |
1 |
40 |
5,22 |
TİCARET HUKUKU |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
5 |
5 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
5 |
5 |
5 |
67 |
8,75 |
İŞARET DİLİ |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
72 |
9,4 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
0 |
4 |
0 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
58 |
7,57 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
59 |
7,7 |
İTALYANCA I |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
29 |
3,79 |
İTALYANCA II |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
29 |
3,79 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
45 |
5,87 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ELEŞTİREL PSİKOLOJİ |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
62 |
8,09 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
4 |
4 |
2 |
4 |
1 |
3 |
4 |
2 |
4 |
2 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
3 |
2 |
45 |
5,87 |
SİYASAL İLETİŞİM |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
36 |
4,7 |
RADYO TELEVİZYON REKLAMCILIĞI |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
46 |
6,01 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
5 |
0 |
2 |
0 |
5 |
22 |
2,87 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KENTLEŞME, KENTSEL SORUNLAR VE SOSYAL HİZMET |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
75 |
9,79 |
ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK VE SOSYAL HİZMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE VE ÇOCUKLARLA SOSYAL HİZMET (SEÇİMLİK DERS I) |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
76 |
9,92 |
MÜLTECİLER İLE SOSYAL HİZMET |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
75 |
9,79 |
AFETLERDE SOSYAL HİZMET |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
5 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
4 |
5 |
5 |
55 |
7,18 |
İLETİŞİM BECERİLERİ (SEÇİMLİK DERS II) |
5 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
63 |
8,22 |
ÇATIŞMA ÇÖZME VE ARABULUCULUK |
4 |
2 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
2 |
5 |
57 |
7,44 |
ENGELLİLERLE SOSYAL HİZMET( SEÇİMLİK DERS I) |
2 |
5 |
4 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
58 |
7,57 |
HASTA HAKLARI |
4 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
4 |
3 |
1 |
1 |
4 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
38 |
4,96 |
TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
69 |
9,01 |
MÜLTECİLERLE SOSYAL HİZMET |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
69 |
9,01 |
YAŞLILARLA SOSYAL HİZMET |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
61 |
7,96 |
OKUL SOSYAL HİZMETİ |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
77 |
10,05 |
TOPLUMSAL CİNSİYET VE SOSYAL HİZMET |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
81 |
10,57 |
MADDE BAĞIMLILIĞI VE SOSYAL HİZMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YOKSULLUK VE SOSYAL HİZMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENÇLERLE SOSYAL HİZMET |
4 |
3 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
71 |
9,27 |
SUÇLULUK VE SOSYAL HİZMET |
5 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
60 |
7,83 |
İLETİŞİM ETİĞİ |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
35 |
4,57 |
TOPLUM SAĞLIĞI VE SOSYAL HİZMET |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
72 |
9,4 |
ENGELLİLERLE SOSYAL HİZMET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADLİ SOSYAL HİZMET |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
70 |
9,14 |
SİVİL TOPLUM VE SOSYAL HİZMET |
3 |
4 |
2 |
5 |
2 |
2 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
66 |
8,62 |
ULUSLARARASI SOSYAL HİZMET |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
76 |
9,92 |
İNSAN HAKLARI |
5 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
5 |
5 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
57 |
7,44 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
5 |
4 |
2 |
4 |
1 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
5 |
2 |
5 |
52 |
6,79 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
54 |
7,05 |
DEĞİŞİM YÖNETİMİ |
2 |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
45 |
5,87 |
MÜZAKERE TEKNİKLERİ |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
44 |
5,74 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
0 |
4 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
25 |
3,26 |
GENEL MUHASEBE |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
31 |
4,05 |
KAMU EKONOMİSİ |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
35 |
4,57 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
167 |
159 |
174 |
160 |
144 |
170 |
167 |
164 |
162 |
163 |
182 |
198 |
183 |
171 |
185 |
183 |
191 |
2923 |
381,59 |