TR EN

MARKA İLETİŞİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT204 MARKA İLETİŞİMİ 4 3 3 6

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersin amacı, marka kavramını kuramsal açıdan incelemek, markalaşma sürecinin temel unsurlarını analiz etmek ve etkili marka iletişimi stratejilerini öğretmektir. Öğrencilerin bir marka kimliği oluşturma, konumlandırma ve hedef kitle ile bütünleşik iletişim kurma becerilerini geliştirmeleri hedeflenmektedir.
İçerik: Marka tanımı, tarihsel gelişimi ve türleri; marka kimliği, marka kişiliği ve konumlandırma; hedef kitle analizi; bütünleşik pazarlama iletişimi; reklam, halkla ilişkiler ve dijital medya araçlarıyla marka iletişimi; marka değeri ve marka sadakati; küresel markalar ve yerel stratejiler; vaka analizleri ve yaratıcı marka kampanyaları.