İçerik: |
İletişim tasarımının tanımları ve bu tanımların ortak noktaları, iletişimin tasarımının temel öğeleri, reklam tasarımının dünyada ve Türkiye’de gelişimi, reklamcılık tasarımı alanındaki araştırma yöntemleri, reklam tasarımı analizleri, tüketici araştırmalarının yanında, reklam öncesi ve sonrası değerlendirme araştırmaları, örgütsel iletişim, kişilerarası iletişim, kitlesel iletişim, şirketlerin; reklam, sektör, ürün, tüketici ve diğer konularda yaptıkları çalışmalar, iletişim araçları; fotoğraf, telgraf, telefon, telefaks (ses ve görüntü kaydetme araçları plak ve cdler), örnek reklam tasarımı fikirlerinin geliştirilme süreci ve çalışmasının sınanması, kitlesel iletişimde tasarımın nasıl gerçekleştiği, iletişim tasarımının kanalları ve görsel iletişim çözümlemeleri bu dersin içeriğini oluşturmaktadır. |