TR EN

GENERAL ENGLISH IV DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SKE230 GENERAL ENGLISH IV 4 3 3 4

DERS BİLGİLERİ

Dersin Öğretim Dili : İngilizce
Dersin Düzeyi ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli -
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. TAHİR GÜRDİL
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi Öğr.Gör. FATMA BALTA
Ders Ön Koşulu Yok

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu derste öğrencilerin 4 temel dil yetisini etkili ve eksiksiz bi biçimde kullanmaları hedeflenmektedir.
İçerik: Ders; direct ve indirect questions, present perfect simple ve continuous, passive voice, future forms, real ve hypothetical conditionals, modal verbs future perfect ve continuous, past modals ve relative clauses konularına odaklanacaktır.

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Okuduğu ve dinlediği üzerine yorum yapar, fikir yürütür
Düşüncelerini akıcı bir şekilde ifade eder
Tutarlılığı ve bütünlüğü olan akademik paragraflar ve kişisel denemeler yazar

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Ünite tarama Direct and indirect questions; present perfect simple Anlatım - Okuma - Tartışma
2 Ünite tarama Present perfect simple and continuous Anlatım - Okuma - Tartışma
3 Ünite tarama Passive voice; narrative tenses Anlatım - Okuma - Tartışma
4 Ünite tarama Present and past habits; future forms Anlatım - Okuma - Tartışma
5 Ünite tarama Real and hypothetical conditionals Anlatım - Okuma - Tartışma
6 Ünite tarama Future perfect and continuous; modal verbs Anlatım - Okuma - Tartışma
7 Ünite tarama Quantifiers Anlatım - Okuma - Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Ünite tarama Reported Speech Anlatım - Okuma - Tartışma
10 Ünite tarama Past and mixed conditionals; -ing form and infinitives Anlatım - Okuma - Tartışma
11 Ünite tarama -ing form and infinitives; past modals of deduction Anlatım - Okuma - Tartışma
12 Ünite tarama Reporting an incident; relative clauses Anlatım - Okuma - Tartışma
13 Ünite tarama Relative clauses; participle clauses Anlatım - Okuma - Tartışma
14 Ünite tarama Revision Anlatım - Tartışma
15 Ünite tarama Revision Anlatım - Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -

KAYNAKLAR

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi Etkinlik Sayısı Katkı Yüzdesi Açıklama
(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5

DERSİN PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARINA KATKISI

KNOWLEDGE
Theoretical
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Ability to teamwork
4
2
Identify vocational problems and resolve them effectively
2
3
Comprehend, appreciate and comply with cultural and social responsibilities
4
4
Develop an awareness for life long learning
5
KNOWLEDGE
Factual
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Comply with occupational ethics and sense of responsibility
3
2
Utilize the theoretical information they have acquired in applications and practices
0
SKILLS
Cognitive
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Ability to have knowledge about sectoral issues.
5
2
Manage a process effectively to meet the demands.
2
3
Within the framework of regulations and procedures for implementation and to find solutions for problems.
3
SKILLS
Practical
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Civil aviation field statistical research skills and the ability to think about, has the ability to foresee the consequences of strategic decisions and develop skills.
0
2
Encountered in practice or as a team member to take responsibility for unforeseen problems
3
OCCUPATIONAL
Autonomy & Responsibility
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Change and innovation are welcome.
4
OCCUPATIONAL
Learning to Learn
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Critically evaluates the acquired knowledge and skills.
4
OCCUPATIONAL
Communication & Social
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
Basic and is dominated by professional English, has the necessary qualifications to use the operating system in an active way for the profession.
5
2
Developments, will be able to follow trends and forecasts. Follow the latest developments related to the field and profession.
0
OCCUPATIONAL
Occupational and/or Vocational
Program Yeterlilikleri/Çıktıları Katkı Düzeyi
0 1 2 3 4 5
1
It has the ability to reflect on the ethical and professional responsibilities.
0
2
To analyze information about the area and has the skills to interpret and evaluate.
0

DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ

Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri Etkinlik(hafta sayısı) Süresi(saat sayısı) Toplam İş Yükü
Ders 15 3 45
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme 15 3 45
Arazi Çalışması 0 0 0
Grup Çalışması / Ödevi 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Okuma 0 0 0
Ödev 0 0 0
Proje Hazırlama 0 0 0
Seminer 0 0 0
Staj 0 0 0
Teknik Gezi 0 0 0
Web Tab. Öğrenme 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Yerinde Uygulama 0 0 0
Mesleki Faaliyet 0 0 0
Sosyal Faaliyet 0 0 0
Tez Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Rapor Yazma 0 0 0
Final Sınavı 1 1 1
Final Sınavı Hazırlığı 2 2 4
Ara Sınav 1 1 1
Ara Sınav Hazırlığı 0 0 0
Kısa Sınav 0 0 0
Kısa Sınav Hazırlığı 0 0 0
TOPLAM 34 0 96
Genel Toplam 96
Toplam İş Yükü / 25.5 3,8
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi 4,0