Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
SKP230 |
TEMEL İNGİLİZCE IV |
4 |
3 |
3 |
4 |
DERS BİLGİLERİ |
Dersin Öğretim Dili : |
İngilizce |
Dersin Düzeyi |
ÖNLİSANS, TYY: + 5.Düzey, EQF-LLL: 5.Düzey, QF-EHEA: Kısa Düzey |
Dersin Türü |
Zorunlu |
Dersin Veriliş Şekli |
- |
Dersin Koordinatörü |
Öğr.Gör. REMZİ SIZAN |
Dersi Veren Öğretim Üyesi/Öğretim Görevlisi |
Öğr.Gör. ASUMAN KAĞIT BALTA |
Ders Ön Koşulu |
Yok |
AMAÇ VE İÇERİK |
Amaç: |
Bu ders, öğrencinin okuduğunu ve dinlediğini anlamasını, kendisini akıcı bir şekilde ifade edebilmesini amaçlamaktadır. |
İçerik: |
Ders; past simple, past continuous, present perfect simple, modal verbs, relative clauses, passive voice, making guesses, verb patterns, giving advice, complaining, giving opinions, reported speech, comparatives and superlatives konularını içermektedir. |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Okuduğunu ve duyduğunu anlama |
Temel dilbilgisi yapılarını doğru bir şekilde kullanma |
Kendini akıcı bir şekilde ifade edebilme |
HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI |
Hafta |
Ön Hazırlık |
Konular |
Yöntem |
1 |
Ünite Tarama |
Question Forms; Making Conversation |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
2 |
Ünite Tarama |
Adverbs of Frequency; Expressing likes and dislikes |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
3 |
Ünite Tarama |
Questions with Auxiliaries; Present Continuous for Future |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
4 |
Ünite Tarama |
Modal Verbs; Giving Advice |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
5 |
Ünite Tarama |
Verb Patterns; Past Simple and Continuous |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
6 |
Ünite Tarama |
Modal Verbs; Present Perfect Simple |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
7 |
Ünite Tarama |
Finding out Information Cause and Result |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ünite Tarama |
Relative Clauses; Multi-word Verbs |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
10 |
Ünite Tarama |
Comparatives and Superlatives; Making Guesses |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
11 |
Ünite Tarama |
Present and Past Passive; Complaining |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
12 |
Ünite Tarama |
Present Perfect Simple; Real Conditionals; Giving Opinions |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
13 |
Ünite Tarama |
Reported Speech, Hypothetical Conditionals |
Anlatım - Okuma - Tartışma |
14 |
Ünite Tarama |
Revision |
Anlatım - Tartışma |
15 |
Ünite Tarama |
Revision |
Anlatım - Tartışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |
KAYNAKLAR |
Headway Elementary |
Headway Pre İntermediate |
Headway İntermediate |
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
Yarıyıl İçi Yapılan Çalışmaların Ölçme ve Değerlendirmesi |
Etkinlik Sayısı |
Katkı Yüzdesi |
Açıklama |
(0) Etkisiz |
(1) En Düşük |
(2) Düşük |
(3) Orta |
(4) İyi |
(5) Çok İyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
DERSİN PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARINA KATKISI
KNOWLEDGE |
Theoretical |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Ability to teamwork
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Identify vocational problems and resolve them effectively
|
0 |
|
|
|
|
|
KNOWLEDGE |
Factual |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Comply with occupational ethics and sense of responsibility
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Utilize the theoretical information they have acquired in applications and practices
|
0 |
|
|
|
|
|
SKILLS |
Cognitive |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Comprehend, appreciate and comply with cultural and social responsibilities
|
|
|
2 |
|
|
|
2 |
Manage a process effectively to meet the demands.
|
0 |
|
|
|
|
|
SKILLS |
Practical |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Develop an awareness for life long learning
|
|
|
2 |
|
|
|
2 |
Access and assess sectoral problems
|
0 |
|
|
|
|
|
OCCUPATIONAL |
Autonomy & Responsibility |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Be aware of legal regulations, and comply with them
|
0 |
|
|
|
|
|
2 |
Communicate in an at least one foreign language
|
|
|
|
|
|
5 |
OCCUPATIONAL |
Learning to Learn |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Utilize communication and information technologies, as well as other technologies and equipment.
|
|
|
|
3 |
|
|
2 |
Plan and carry out vocational processes
|
0 |
|
|
|
|
|
OCCUPATIONAL |
Communication & Social |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Communicate effectively in writing and orally
|
|
|
|
|
|
5 |
2 |
Display their vocational self-confidence at work place
|
0 |
|
|
|
|
|
OCCUPATIONAL |
Occupational and/or Vocational |
|
Program Yeterlilikleri/Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Develop an entrepreneur spirite
|
0 |
|
|
|
|
|
DERSİN İŞ YÜKÜ VE AKTS KREDİSİ |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri İş Yükü |
Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri |
Etkinlik(hafta sayısı) |
Süresi(saat sayısı) |
Toplam İş Yükü |
Ders |
0 |
0 |
0 |
Derse Ön Hazırlık ve Ders Sonrası Pekiştirme |
0 |
0 |
0 |
Arazi Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Grup Çalışması / Ödevi |
0 |
0 |
0 |
Laboratuvar |
0 |
0 |
0 |
Okuma |
0 |
0 |
0 |
Ödev |
0 |
0 |
0 |
Proje Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Seminer |
0 |
0 |
0 |
Staj |
0 |
0 |
0 |
Teknik Gezi |
0 |
0 |
0 |
Web Tab. Öğrenme |
0 |
0 |
0 |
Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Yerinde Uygulama |
0 |
0 |
0 |
Mesleki Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Sosyal Faaliyet |
0 |
0 |
0 |
Tez Hazırlama |
0 |
0 |
0 |
Alan Çalışması |
0 |
0 |
0 |
Rapor Yazma |
0 |
0 |
0 |
Final Sınavı |
0 |
0 |
0 |
Final Sınavı Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
Ara Sınav |
0 |
0 |
0 |
Ara Sınav Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav |
0 |
0 |
0 |
Kısa Sınav Hazırlığı |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
0 |
0 |
0 |
|
Genel Toplam |
0 |
|
|
Toplam İş Yükü / 25.5 |
0 |
|
|
Dersin AKTS(ECTS) Kredisi |
0,0 |
|