TR EN

CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TTP103 CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT 1 3 3 4

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Literatür Tarama Müşteri İlişkileri Yönetimi(MİY)'ne Giriş Yüz Yüze Eğitim
2 Literatür Tarama Müşteri İlişkilerinin Tanımlanması Yüz Yüze Eğitim
3 Literatür Tarama İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Yüz Yüze Eğitim
4 Literatür Tarama Müşteri Kavramı ve Müşteri İstek ve İhtiyaçlarının Tanımlanması Yüz Yüze Eğitim
5 Literatür Tarama Müşteri İlişkileri Projelerinin Planlaması ve Uygulaması Yüz Yüze Eğitim
6 Literatür Tarama Müşteri Portföyünün Yönetimi Yüz Yüze Eğitim
7 Literatür Tarama Müşterilere Değer Yaratılma Süreci Yüz Yüze Eğitim
8 - ARA SINAV -
9 Literatür Tarama Müşteri Kazanma ve Tutma Yüz Yüze Eğitim
10 Literatür Tarama Müşteri Bilgisi ve Müşteri Piramidi Analizi Yüz Yüze Eğitim
11 Literatür Tarama Müşteri İlişkileri Ölçüm Analizleri Yüz Yüze Eğitim
12 Literatür Tarama Müşteri Tutma ve Geliştirme Stratejileri Yüz Yüze Eğitim
13 Literatür Tarama Tedarikçi ve Ortaklık İlişkilerinin Yönetimi Yüz Yüze Eğitim
14 Literatür Tarama Müşteri İlişkileri Bilgi Teknolojileri Kullanımı ve Amaçları Yüz Yüze Eğitim
15 Literatür Tarama Müşteri Şikayetleri Yönetimine Katkı Sağlamak Yüz Yüze Eğitim
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -