CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION
Code |
Name of the Course Unit |
Semester |
In-Class Hours (T+P) |
Credit |
ECTS Credit |
TTP103 |
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT |
1 |
3 |
3 |
4 |
KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to) |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemi kavranır. Özellikleri ve kullanım amaçlarının neler olduğu anlatılır. |
Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlanır.Bununla ilgili yapılan analiz sonuçları ve yönetim araçları değerlendirilir. |
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamaları incelenir.Çalışma alanı içerinde ne tür pazarlama araçları kullanılacağı ve uygulamalarının sağladığı avantajlar üzerinde analiz yapılır. |
Müşteri sadakat programları ve tutundurma için gerekli müşteri stratejileri değerlendirilerek incelenir. |