TR EN

DIGITAL ADVERTISING AND SOCIAL MEDIA MARKETING COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
ELT403 DIGITAL ADVERTISING AND SOCIAL MEDIA MARKETING 7 3 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Ders notlarının incelenmesi İnternetin gelişimi, yeni medya özellikleri, yeni medya ve geleneksel medya karşılaştırması Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
2 Ders notlarının incelenmesi Reklam kavramı, reklamın tarihçesi, etkiler hiyerarşisi, mecralar ve teknikler Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
3 Ders notlarının incelenmesi Pazarlama İletişimi ve Reklam İlişkisi Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
4 Ders notlarının incelenmesi Dijital reklamcılık, türleri ve teknikleri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
5 Ders notlarının incelenmesi Reklam etkinliği ölçümlemesi, ROI kavramı Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
6 Ders notlarının incelenmesi Arama motorları, Adwords ve sosyal medya reklam ortamları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
7 Ders notlarının incelenmesi SEO (Arama motoru optimizasyonu) uygulamaları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
8 - ARA SINAV -
9 Ders notlarının incelenmesi SEM uygulamaları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
10 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medya kavramı ve sosyal medyanın gelişimi Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
11 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medya mecraları ve araçları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
12 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medyanın reklamcılık alanına getirdiği yenilikler ve değişimler Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
13 Ders notlarının incelenmesi Dijital reklamcılık vaka analizleri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
14 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medya reklamcılığı vaka analizleri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
15 Ders notlarının incelenmesi Dönem sonu tekrarı ve proje değerlendirme Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -