TR EN

DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ELT403 DİJİTAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI 7 3 3 8

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Ders notlarının incelenmesi Dijital Pazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
2 Ders notlarının incelenmesi Sosyal Medyanın Evrimi ve Pazarlamadaki Yeri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
3 Ders notlarının incelenmesi Dijital Reklam Türleri ve Kanallar Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
4 Ders notlarının incelenmesi Dijital Hedef Kitle Segmentasyonu Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
5 Ders notlarının incelenmesi Dijital İçerik Pazarlaması ve Storytelling Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
6 Ders notlarının incelenmesi Arama motorları, Adwords ve Sosyal Medya Reklam Ortamları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
7 Ders notlarının incelenmesi SEO (Arama motoru optimizasyonu) uygulamaları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
8 Ders notlarının incelenmesi Mobil reklamcılık uygulamaları Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
9 Ders notlarının incelenmesi E-Mail Pazarlaması ve Otomasyon Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
10 - ARA SINAV -
11 Ders notlarının incelenmesi Dijital Reklamda Etik, Gizlilik ve Hukuki Boyutlar Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
12 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medyanın reklamcılık alanına getirdiği yenilikler ve değişimler Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
13 Ders notlarının incelenmesi Dijital reklamcılık vaka analizleri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
14 Ders notlarının incelenmesi Sosyal medya reklamcılığı vaka analizleri Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
15 Ders notlarının incelenmesi Dönem sonu tekrarı ve proje değerlendirme Ders anlatımı, sunum, soru-cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -