TR EN

CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT305 CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT 5 4 3 8

WEEKLY COURSE CONTENTS AND STUDY MATERIALS FOR PRELIMINARY & FURTHER STUDY

Week Preparatory Topics(Subjects) Method
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kurum, Kurumsallaşma ve Kurumsal İletişim Anlatım & Soru-Cevap
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Stratejik Yönetim ve Planlama Anlatım & Soru-Cevap
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kurumsal Kimlik, Kurumsal İmaj Anlatım & Soru-Cevap
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka ve Stratejik Önemi Anlatım & Soru-Cevap
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Pazarlama Çevresi ve Değerlendirlmesi Anlatım & Soru-Cevap
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Pazarlama Yönetim Süreci Anlatım & Soru-Cevap
7 Literatür taraması & örnek inceleme Genel Tekrar Anlatım & Soru-Cevap & Uygulamalı Çalışma
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka Yönetimi, Markalama Stratejileri Anlatım & Soru-Cevap
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka İmajı, Marka Kimliği, Marka Kişiliği Anlatım & Soru-Cevap
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka Konumlandırma Anlatım & Soru-Cevap
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka Sadakati, Değeri ve Ölçümü Anlatım & Soru-Cevap
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka ve Ürün Hattının Genişletilmesi Anlatım & Soru-Cevap
14 Literatür taraması & örnek inceleme Marka İletişimi Uygulamaları Anlatım & Soru-Cevap & Uygulamalı Çalışma
15 Literatür taraması & örnek inceleme Genel Tekrar Anlatım & Soru-Cevap & Uygulamalı Çalışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -