TR EN

CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
HIT305 CORPORATE IDENTITY AND BRAND MANAGEMENT 5 4 3 8

KEY LEARNING OUTCOMES OF THE COURSE UNIT (On successful completion of this course unit, students/learners will or will be able to)

Kurumsal kimliğin bileşenlerinden en az 3’ünü listeleme
Pazar içindeki markaların konumlandırılma stratejilerini yorumlama
İşletmelerin kurumsal felsefeleri ile marka algıları arasındaki bağlantıyı örnekler üzerinde analiz etme
Piyasa içerisindeki rakip markaların iletişim stratejilerini çift yönlü simetrik iletişimi temel alarak karşılaştırma
Kurum kimliği yaratma sürecini kurum kültürü, kurum felsefesi, kurumsal kimlik ve kurumsal görünüm bilgileriyle tartışma
Bir markayı ekonomik ve toplumsal süreçler içinde yönetebilir ve bir kurum için kurumsal kimlik yaratma